Tuesday, September 9, 2014

Patin petnaesti - pravila


’Patin petnaesti’ je mesečna igra namenjena food blogerima sa prostora bivše Jugoslavije. Igru je osmislila Milkica sa bloga Mimi's Kingdom.

Ideja igre je da istražimo čuveni ’Veliki narodni kuvar’ autorke Spasenije Pate Marković  koji većina nas, naših majki ili baka poseduje, ali veoma retko otvara. U okviru ove igre učesnici će u periodu od petnaestog jednog do petnaestog drugog meseca pripremati izglasani recept iz knjige, a rezultat sa svojim opažanjima objaviti na blogu tačno – petnaestog.


Pravila igrice ’Patin petnaesti’

1. Svakog desetog u mesecu će na ovom blogu osvanuti post 'Patin petnaesti - predlozi' sa tri recepta iz knjige ’Veliki narodni kuvar’. Predlozi će biti iz istog ili sličnog poglavlja knjige i biće identični kao što su u knjizi (bez dodatnih razjašnjenja). Istovremeno će biti postavljena i anketa za glasanje za jedan od tri objavljena predloga. Glasanje traje pet dana, tj. zatvara se petnaestog u mesecu.

2. Svakog  petnaestog u mesecu se na ovom blogu otvara post ’Patin petnaesti – tema’ u kom će biti naveden recept koji je osvojio najviše glasova. U ovom postu će biti navedena objašnjenja eventualno nepoznatih pojmova. Učesnici treba da se pridržavaju recepta u najvećoj mogućoj meri. Dozvoljena je primena modernih alatki (mikser) ili zamena ulja za mast i slično.

3. Učesnici prave jelo bilo kada tokom sledećih mesec dana (do sledećeg petnaestog), ali rezultat tj. post objavljuju tačno petnaestog sledećeg meseca. Svi učesnici post objavljuju istog dana. Link ka postu i fotografiju završenog jela šalju na e-mail adresu: patin15ti et gmail tačka com

4. Nakon završetka kruga igrice, na ovom blogu se objavljuje post ’Patin petnaesti – radovi’ gde će biti objavljeni linkovi do svih prijavljenih radova.


Opšta pravila

- Učesnik može biti svako ko vodi blog kulinarske tematike, i pripada ili potiče sa teritorije bivše Jugoslavije. Učesnik može biti i food bloger van ovih prostora koji razume srpski/hrvatski jezik.

- Učešće u igri za jedan mesec ne uslovljava niti isključuje učešće u igri za drugi mesec.


Ako želite na svom blogu da postavite widget za igru i time je pordžite i promovišete, preuzmite html code iz donjeg textbox-a:






Ako imate pitanje, sugestiju, pohvalu ili kritiku vezanu za ovu igru pišite administratorima na patin15ti et gmail tačka com.

26 comments:

Tajana said...

Ovo je tako dobra ideja!
Bravo, Milkice!!!!
Ako se predlaže od 10og, i igra počinje ovog meseca, to je od danas? :-) Razmisliću, za sada samo pozdravljam zamisao. :-)

Jovanka Baštovanka said...

odlicna igrica!!! Patin kuvar nemam tako da se radujem da cu bar nekako moci da isprobam njene recepte =)))

Vesna Nesic said...

Ipak sam uspela da otvorim komentare i kažem da je ideja super.
Učestvovaću u njoj svakako!

Anonymous said...

Super,čekamo predloge.Inače nemam mnogo vremena za igrice ali rado ću se ovde uključiti kdo MImi

Unknown said...

Odlicna ideja, sve pohvale Milkice!

JA U KUHINJI... said...

Super, sviđa mi se ideja :)

Unknown said...

Sviđa mi se!

Dilajla said...

Jedino se nadam da za one koje ipak nemaju Patin kuvar da ćete nam napisati recept pa da se i mi m0žemo priključiti ovoj odličnoj ideji.

Mimi said...

Dilajla, naravno, uvek će biti prepisan recept. Što nas je više u igri, to je zanimljivije!

Dilajla said...

Vidim da si napisala baš mi je drago i rado ću se družiti s Patinim kuvarom i dragim blog kuharicama.

Nale Coolinarija said...

Predivna ideja! Još jedna lepa igrica. Pata - majstor od zanata! Bravo, Miki:)

Zorica Pavlovic said...

Tek sada videh ovu novu igricu...imam veliki natrodni kuvar i puno recepoata sam napravila...radujem se novoj igrici i bravo Mikice na ideji!!!

Zorica Pavlovic said...

Jedno pitanje na koje mi treba odgovor...rado bih da učestvujem u ovom krugu ali n15 oktobra nisam tu, vraćam se tek 17...kako da objavim post?

Maja Babić said...

Zorice,

Možeš da spremiš post unapred, da podesiš na onom kalendaru koji vidiš dok pišeš post datum objave na 15. 10, klikneš na Publish, i post će se sam objaviti u zakazano vreme. To je standardna opcija u bloggeru, nego mnogi ne znaju da postoji. Ako treba pomoć, javi!

Pozdrav,
Maja

Zorica Pavlovic said...

Majo, probala sam to ranije...ali mi nije radilo, probaću ponovo. Hvala ti na brzom odgovoru. Topli pozdrav.

Maja Babić said...

Možda nisi uradila Publish, to se meni desilo :)

Nije dovoljno samo podesiti datum, nego i "objaviti" post, iako će on biti pušten tek zakazanog datuma...

Pozdrav!

Zorica Pavlovic said...

Stavila sam sutrašnji post da se objavi pa ću videti da li će da radi, ako radi, odlično. Hvala ti puno.

prekratakdan said...

Tek sam skužila igricu kad ste već objavile recepte...Veselim se, nemam kuhara, ali ću se rado odazvati već od slijedeće teme...

Mimi said...

Ingrid, super! Baš se radujem!!! :)

Zorica Stajić said...

Odlična igrica, za prvu sam zakasnila, nisam je na vreme uočila, ali se nadam da ću od sledeće biti aktivna. Svaka čast na ideji...

Dolce Fooda said...

Sjajno, Milkice! Lepo si to sve osmislila.

KuvaricaGR said...

kome pripada ovaj mejl gde treba da saljemo recept? Ima li pobednika ili to je samo takmicenje?
Srecan sam sto me je Blogerica mignonne zvala da ucestvujem.

Mimi said...

Demi, nije takmičenje u pitanju i nema pobednika. Cilj nam je samo sa isprobavamo recepte iz Velikog narodnog kuvara koji su ponekad arhaično napisani, nemaju slike postupka i gotovog jela... Biće nam drago da se pridružiš. Mail je otvoren samo za igricu, nije ničiji, ali se ja trudim da ga proveravam kad stignu ulaznice...

KuvaricaGR said...

hvala

KuvaricaGR said...
This comment has been removed by the author.
Bojana Kaplarski said...
This comment has been removed by the author.