Thursday, September 5, 2013

FBI rukavice, So i Biber & Dolce Fooda, radovi

2013/03-04

Tokom marta i aprila 2013. godine istraživali smo blogove Dolce Fooda i So i biber. Pristiglo je 58 ulaznica od strane 17 učesnika, pa pogledajte šta su odabrali i isprobali sa Ivaninih blogova i kakvi su im utisci.

Levo su slike radova FBI blogera-inspektora, a desno referentne slike tih odabranih jela.


1. Branka, Homemade by B







2. Gaga, Moje grne




3. Irena, Sweet nad salty





4. Jelena, foodforthought



5. Jovanka bastovanka, Kutlacom po kazanu






6. Lana, La cuisine creative







7. Maja Babic, Cooks and bakes


8. Marija, Palachinka


9. Miki, Mimi's kingdom






10. Knjiski moljac, Knjiski moljac u spajzu


11. Nevena, Hleb i lale





12. Petra, Thrursday's cooking





13. Sanja9, Ultimativni sastojak







14. Tanja Lekovic, Kuhinja zaposlene zene


15. Vesna, Nesto kipi - nista strasno



16. veverice, Secret of happyness







17. Zoka, My pans and pots


2 comments:

J e l e n a said...

Mene nema na spisku a sve sam uredno poslala.

Maja Babić said...

Jelena, dvaput sam sve prijave pregledala, i tvoja zaista nije stigla. Kako god, hvala što si primetila, dodala sam tvoje radove.

Pozdrav,
Maja