Sunday, May 13, 2012

FBI rukavice 2012/03-04, radovi

2012/03-04


Tokom marta i aprila 2012. godine istraživali smo blog Laka kuharica, autorke Katarine. Pristiglo je 87 ulaznica od strane 24 blogera-učesnika, pa pogledajte šta su odabrali i isprobali sa ovog bloga i kakvi su im utisci!


1. Ana, Prstohvat soli


2. Branka, Homemade by B

















3. Casa de vainilla, La casa de vanilla



4. Dilajla, Svastarica






5. Gaga, Moje grne




6. Irena, Sweet and salty





7. Jelena, foodofrthought








8. Knjiski moljac, Knjiski moljac u spajzu


9. mamajac, Cooks and Bakes


10. Marija, Palachinka


11. Mignonne, La cuisine creative







12. Miki, Mimi's kingdom




13. Mirela, Kruha i...


14. Natasa, Shacky's kitchen



15. Opasna, Kuhinja zaposlene zene


16. Petra, Thursdayscooking





17. Sanja9, Ni na nebu ni na zemlji



18. Snjeza, Vrtaljica






19. Taci, U dzaku brasna







20. Tamara, Ave dulcis



21. Valentina, Amaterka - recepti, putopisi, price


22. Vesna, Nesto kipi-nista strasno






23. What's for dessert, What's for dessert





24. Zoka, Pans and pots



7 comments:

What's for dessert? said...

Odličan krug i super radovi. Pohvale svima!

Unknown said...

Wow,svaka čast! Mene nema,nema veze.

Dilajla said...

Baš jako dobar krug.

Maja Babić said...

Irena, dodato!

mignonne said...

Bio je to odlican i vrloo ukusan krug, super izgledaju radovi ali zadali smo vam bas puno posla...hvala nasoj domacici, svim ucesnicima i moderatorima stranice.:))

Dragana Pušica - Moje Grne blog said...

Divni radovi, baš sam uživala gledajući i čitajući. :)

Laka kuharica said...

Zaista puno, sve ovako na jednom mjestu. Nadam se samo da nisam nikog previdjela i da sam sve objave komentirala i zahvalila na njima. Ako mi je koja promakla, ovim putem se iskreno ispričavam, nije namjerno.
Hvala još jednom dragim učesnicama.