Sunday, December 5, 2010

FBI rukavice 2010/09-10, radovi

2010/09-10
U septembru i oktobru 2010. pod istragom je bio blog Just good Food, koji vodi Nada.U nastavku je pregled radova pristiglih od 25 učesnika (levo) i referenci (desno).


1. Alanvla, Viljuska


2. Andrea, Shangri la Food


3. Branka, Home-made byB









4. Cosmo2503, Cooketa








5. Dilajla, Svastarica




6. Gaga, Moje grne


7. Jelena, Food for thought




8. Ana, Kasicica secera i prstohvat soli


9. Katarina, Laka kuharica



10. Kranjica, Thursdaycooking



11. mamajac, Cooks and bakes


12. Masatera, Recepti iz moje biljeznice


13. Maslinka, Ja u kuhinji




14. Mignonne, La cuisine creative




15. Mihaela, Casa de vainilla




16. Knjiski moljac, Knjiski moljac u spajzu





17. Natasa, Gastro fusion




18. Nina, Knjiga recepata by Nina



19. Shacky, Shacky's kitchen



20. Snjeza, Vrtaljica


21. Taci, U dzaku brasna


22. Tadeja, In T&T kitchen







23. Tina V, Valentina


24. Vera, Delicious for kids






25. Zelja, Pippi u kuhinji

8 comments:

Nada said...

Ja bih se ovdje još jednom zahvalila svim učesnicama, koje su sudjelovale u ovom, mom krugu kuvarijacija!
Uživala sam u svakom vašem postu, fotografiji i lijepim riječima, a iskreno se nadam da je i svaka od vas našla neko jelo koje će možda još koji put ponoviti!
Hvala još jednom, šaljem puse svima!

Tadeja said...

Ovo je stvano bio jedan odličan krug. Gušt je gledati sve te sličice. Ono što ću sasvim sigurno ponoviti su i jedne i druge bruschette. Hvala tebi Nado! :)

Branka - byB said...

Super radovi ! meni je jako drago što sam sudjelovala, upoznala i isprobala Nadinu kuhinju. neke recepte sam zadržala i rado ću ih opet pripremiti !

Maja said...

Ovo je zaista ljepota za oči! Iako ne učestvujem, FBI rukavice redovno pratim i uživam u vašim prezentacijama odabranih jela. Ovo je zaista zanimljiva igrica. Čestitam svim učesnicama! Ja sam zaista uživala prateći ovaj krug, jer ste sve u izabrani recept unijele nešto po čemu vas mogu prepoznati, bilo da je to način prezentacije, neki drugi sastojak, tipična fotografija.... Cure zaista ste posebne i jako, jako kreativne!

Miodrag Surac said...

Svaka cast, nemam reci. Pozdrav...

Вера said...

Odličan blog i verujte da sam uživala isprobavajući recepte!!!

Sanja Manasijevic said...

Bas dobar krug, uzivala sam u citanju bloga pa onda u pripremi jela. Vec sam cini mi se rekala al da se ponovim, ragu cesto pravim...
Radovi su super!

Dilajla said...

Da zaista jedan kreativan krug,predobar...