Tuesday, March 2, 2010

FBI rukavice 2010/03, Cooketa

2010/03

U martu je pod istragom blog Cooketa, koji vodi Cosmo2503 tj. Selma. Čestitamo!

Rezultati glasanja:
1. Cooketa, 18 glasova
2. La Tartine Gourmande, 8 glasova
2. Eve and Apple, 4 glasa

Učesnik u ovoj igri treba da:
- istraži blog
- odabere nešto što mu se najviše dopada i što će biti predmet detaljnije istrage
- napravi jelo (ili jela) prema receptu, fotografiše i zajedno sa zapažanjima objavi na svom blogu bilo kada do kraja marta 2010.
- u postu linkuje stranicu sa odabranim receptom, osnivača igre, kao i post sa pravilima
- pošalje prijavu i fotografiju administratorima na fbi.rukavice et gmail tačka com

Više o igri pročitajte ovde.
Krećemo - sad!

4 comments:

cosmo2503 said...

Hvala na povjerenju i priznajem da imam tremu. Nadam se da će svaka od vas uspjeti da pronađe nešto što bi željela isprobati, a radovalo bi me da vam se to i svidi. Ja ću iskoristiti priliku da prošvrljam po vašim blogovima i već imam u planu šta želim napraviti u ovom mjesecu, a nešto ću ponovo napraviti i sa svog bloga i nastojati prezentirati uz bolju fotku.

Andrea said...

Čestitam draga Selma!
Prezadovoljna sam izborom i odmah se bacam na posao da mi se ne ponovi ovaj mjesec. ;)

Tadeja said...

Hehehehe, sad kad se raspištoljim! :) Jel' mogu ja post negdje oko Božića objaviti, kad savladam sve kaj sam pospremila? Ti imaš tremu Selma? A kak' je nama? :) Oduševljena sam izborom!

cosmo2503 said...

Hvala drage moje, a stvarno imam tremu.