Wednesday, November 26, 2008

Blogroll

Bosna i Hercegovina:
Achtung Baby!
Cooketa
Cooking Without Recipes
Cool Sofra
Gastro Fusion
Good Food (maybe)
Kozarački Kuhar
la vida loca
Sehara s receptima
Tanja's Cooking Corner


Crna Gora:
kuvarica na trapezu
Pirun i Ožica
Zmajica i Bubice


Hrvatska:
Bake Noir
Bilo Jednom U Kuhinji
Chocolad Passion
Da Mi Je Nešto Slatko
dalmacija down under
dvi ribe, dva krumpira
Ebba's cuisine
ENO-GASTRO-MAMA
Gastro Diva
Gastrokult
Home-made by B.
In search for inspiration
In T & T kitchen
Just food or...
COOKam i guštam
Just good food
Kiss My Artichoke
Kolači
Kruha i...
Kuvanje i kuzinavanje
Kutlačom po kazanu
La Dalmatia Gourmande
Laka kuharica
Life tastes like chocolate
Live, Love and Eat Desserts
Maninas: Food Matters
Mirisi, zlato i začini
moja kuhinjica
My cuisine
One's Girl Cuisine
Parfe - Dunja
Purgersko Gastro Dokoličarenje
Recepti iz moje bilježnice
Recepti za pocetnike, i jos...
Shangri La Food
slano i slatko
Slatko i čarobno kuhanje by Iva
Sweet corner
THURSDAYSCOOKING
U mojoj kuhinji 1 i U mojoj kuhinji 2
Vali voli torte
Voće i povrće
Volim kuhati
vrtaljica
What's for dessert?


Slovenija:
Vizija kuhanja


Srbija:
Astal - Kuhinja Moje Ravnice
Brzo i lako
Café Chocolada
Casa de Vainilla
Chocolate dust
Cokina kulinarstva
Coolinarija
Cooks and Bakes
Coolcake
Dekoracija kolača i torti
Delicios for kid's
Ekspres lonac
f o o d f o r t h o u g h t
Ime hrane
Iz moje kuhinje
Jacina čarobna kuhinja
Jojini isprobani recepti
Katin špajz
Knjiški moljac u špajzu
Kolačići
Kuvanje na gram i dinar!
Kuvati srcem
La cuisine creative
Last Good Day of the Year
Lost in kitchen
majloV gurme
Marino vašarište klope!
Maslinka
Mimi's Kingdom
Minjina kuhinjica
Mystic Cakes
Mlin naš nasušni
Moja kuhinja
Moja kuhinjica
Moja slatka kuhinja 
Na tacni
Nastini peksimenti
Noblica & Kolaci
Oliverine čarolije
Palachinka
Pippi u kuhinji
Pod svodom života
Posna jela
Prijatno!
Prstohvat soli
Recepti sa preporukom 
Rotkvica
ruzmarin&ljubicica
Secret of happyness
Shacky's Kitchen
Slatka Radionica
Sneško domaćica
Stočiću postavi se
sweet-and-salty
Šarena kuhinja
Šerpe, lonci i poklopci
Šta ima za veceru
Tastorama
The joy of cooking
Tina's cookings
Torte i kolači - dekolacija, recepti, saveti...
U džaku brašna
Urbane stonoge gastronomska zbrka
Vanilica
Zaboravljene poslastice
ZDRAVI RECEPTI
Zorini recepti


I još...
Francuska Kuhinja
Grčka kuhinja putuje po Balkanu


Blogroll je samo spisak blogova sa kulinarskom tematikom čiji autori potiču sa prostora bivše Jugoslavije, ili su stranci koji bloguju na jezicima bivše Jugoslavije. Blogroll ne predstavlja "članstvo" u kuvarigricama.


Ako želite da se Vaš blog pojavi u Blogrollu ili su podaci netačni pošaljite mail na kuvarigrice [at] gmail [dot] com sa Vašim podacima. Jedini uslov jeste da je blog pretežno kulinarski.

2 comments:

Milica Lalić said...

Koji je cod banera blogroll?

Maja Babić said...

Nema ga, baneri su samo za igre.

Pozdrav,
Maja